Waarrgghhhh… malas nye nak update..

Waarrgghhhh… malas nye nak update..

Haha macam lah ada orang nak baca pun… tapi memang serius punya malas ok! Tak tau lah nak update pasal apa sebab aku rasa semenjak dua menjak ni macam ada orang yg tak patut mengikuti blog aku ni (hahaha perasan giler!) so macam malas je nak tulis… Benci bila nanti akan disalah ertikan pastu ada komen2 yang tak perlu… nyampah i! Tengok lah nanti kalau ada sikit rajin, aku nak update… alang2 dah bukak ni…. heeee…. 😛

2 Responses »

  1. sebab tu aku ajak ko blogging anonymously yang boleh menjana duit. tapi ko taknak, eksen cam ci. padan muke.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>