Tembun bukan sebarang tembun….

Tembun bukan sebarang tembun….

Penat aahhh pikir stalker ni… Aku nak hibur kan hati dengan ini lagu …. tak de kena mengena dengan ketembunan dina walaupun aku pun tembun jua…. hahahaha…. Tembun, tembun dina, that girl can dance…. korang yang sekeping ado? Non ado…. keras macam papan….. Jom joget!

YouTube Preview Image

Wooohoooo…. petang ni nak pergi pocho-pocho…. ahaks… macam ahsoh-ahsoh…

Eh.. mana nak cari top merah lengan panjang,  yang ada gambor orang pakai spek hitam, yang si budak montel ni pakai? Cantik sehhh… kalau aku yang pakai mesti lagi cantik…

2 Responses »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>