Our World’s been Infected

Our World’s been Infected

Dia ada orang baru
Macam mana aku tahu
Bukan ada bukti?
Gerak hati seorang isteri
Selalu nya memang terjadi

Dia ada orang baru
Berhari-hari tinggalkan aku
Balik cuma sehari dua
Lepas tu tak sabar nak pergi lagi
Alasan untuk mencari rezeki

Dia ada orang baru
Kalau tak dicari,
Tak kisah nak ambil tahu
Siap tanya kenapa sekarang nak sayang2?
KENAPA SEKARANG? Selama ni tak sayang kah?

Dia ada orang baru…
Tak apa lah ini sudah bahagian aku
Merintih pun tak guna
Nasi sudah menjadi bubur
Makan saja lah berulam hati…

YouTube Preview Image

Entry kontolversi….. jeng,jeng,jeng….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>