Musuh Jangan Dicari, Rezeki Jangan Ditolak…..

Musuh Jangan Dicari, Rezeki Jangan Ditolak…..

Muehahahaha… hari khamis aritu, mak aku bawak balik nasi ambeng…. Disebabkan dia dah kenyang, nasi ambeng tu rezeki aku lah kan…. Sangat sedap, ini baru nasi ambeng yang ori macam ambeng orang jowo… Lauk ayam kicap, serunding pun macam yang nenek jowo aku buat (ni baru betul, kering je, mana ada kuah-kauh kari la bagai..)… errmmm..dap!dap!.. ┬áNasi ambeng BBU yang popular tu sangat-sangat pale in comparison….(dan yang paling penting tak perlu tengok muka brother yang berlagak tu… hihi)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>