Mari makannn Kaarriii Teeluurrr

Mari makannn Kaarriii Teeluurrr

Ini lauk orang malas, bangun dah tengahari, perut lapar tapi malas nak keluarkan ayam dan rendam. Jalan penyelesaian, masak telur rebus laa… senang giler bai! Lagipun aku macam dah bosan asyik makan ayam… asyik makan ayam patut lah muka dan perangai pun dah macam ayam…. (en. laki kalau baca, tolong jangan komen, itu cari gaduh tu nama nye..) 😛

Kari telur rebus (pastu goreng), tahu goreng, letak bendi, nyum! Sedap lah pada tekak aku yang dah kebulur tu kan..

Malam buat roti jala, gigih aku menjala malam-malam. Makan dengan kari kosong je, telur dgn tahu, dgn bendi-bendi sekali sudah khalas! Tak kisah lah, janji boleh makan… puas hati! Aku suka jala yang halus-halus, bila dia perangkap kuah kari kat lubang-lubang dia tu yang buat sedap bila dibaham…. 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>