Kucing pun ada PMS tau….

Kucing pun ada PMS tau….

Kucing aku si kembang kuncup – bendot tu, seekor kucing yang moody…. hari tu dia bad mood, diam jek, tak de ngiow, ngiow macam selalu…kira tak bercakap lah… pegang pun tak boleh… marah giler…. masa ni aku saje je nyakat dia, yang ketawa hackling macam nenek kebayan tu adalah aku…. tak boleh blah kelakar, marah punye pasak ketitil lari …. muahahaha…..

YouTube Preview Image

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>