Juadah sempena Hari Buruh

Juadah sempena Hari Buruh

Haa…. gila ketinggalan jaman kan? Sekarang dah nak masuk hari ke 9, aku baru nak upload…sebab apa? sebab malassssss…. sebab internet lembab, sebab tunggu internet lembab sangat, tertidor…. tapi sekarang sudah upload lah…. jeng jeng jeng….

Macam bagus je aku punya title… Ko tengok muka ketam tu, comel kan…. habis aku kerjakan…. manis sangat isi dia. Berbaloi-baloi mak aku pergi pasor beli. RM10 je. Yesss… selalu mak aku je pergi pasor sebab aku bangun lambat, bak kata mak aku, barang kat pasor tu semua dah busuk tunggu kau bangun….tapi aku yang masak dan siang ini ketam….hehe sorry mother.. Apa pun kalau korang nak resipi pergi sini haa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>