Jambu Seyhhhh….

Jambu Seyhhhh….

Tengahari beli lunch kat pasar tebrau. Sebelah tu ada kedai buah…. dari jauh aku sudah nampak… tersusun molek… tongek2, montok2, merah menyala dan menggiur kan…. Jambu air beb! Sekilo RM12/ Tak payah cakap banyak, hati sudah tertawan, terus aku rembat sekilo.

Dok kat opis sejuk2 makan jambu air pun sodap! Besok aku nak bawak kuah kacang Mak Bee aku, pasti lagi mantop! Jambu ni besar gedabak siot! Ko tengok laa..

Kan orang tua2 ada cakap hidung si polan tu macam jambu air, makna nyer hidung kembang lah kan…. Cuba ko bayang kan kalau jambu dia besor macam ni….? Ko rasa banyak tak taik hidung yang dihasilkan…? Muahahahaha…. 😛

Hantu KomKom Jambu Air… EEEeeeeeEEEE…..

4 Responses »

  1. mak bedah dah makan ubat????? 8 hengget sekilo saiz M ni saiz XXL….
    bigger is sometimes better mak bedahhhhh….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>