Iftar day 3 – 01/07/2014 ~ Simple Giler Kentang …

Iftar day 3 – 01/07/2014 ~ Simple Giler Kentang …

Fuiyooo..semalam tengok IG ramai pulak orang masak mee goreng for bersahur..so aku pun dah terliur2 lah tengok mee goreng. Tengahari dgn rempit nya aku pi pasar beli bahan nak buat mee goreng…. tapi itu lah mee goreng orang, tengok steam sangat, mee goreng sendiri ala-ala sajork… tapi masih sedap lah….(nak jugak….) hihi… Resepi mmg tak de lah..ini pun update pakai tepon sebab semalam ala2 letih bangat…padahal masak mee goreng je… adakah itu tanda2 penuaan yang agresif? Muahahaha…. Zaasss tengok lah gambar tak berapa ghairah ni…

Meezgorz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>