Iftar day 18 – 180811 ~ Makaroni Goreng Versi Blackpepper

Iftar day 18 – 180811 ~ Makaroni Goreng Versi Blackpepper

Ko ado..? Makaroni goreng macam2 version, petang tadi mak masak versi blackpepper… Kes malas dan nak cepat… Pakai hotdog lemboo ramly sudeh, bawang putih tumbuk dengan blackpepper biji, karot hiris dan tak lupa cendawan tiram…. aku tak de stok sayur lain, itu ja yang ada, bantai lah…. boleh je bedal… sedap! Jangan lupa sos tiram sikit and kicap… itu yang buat sedap tu… Sila lah jamu mata dengan gambor yang hazab ni…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>