Engkau yang bongok

Engkau yang bongok

Thousang apologies, akak sekarang nampak gaya hupdate sebulan sekali… bukan kerana tak ada idea nak merapu tapi kemalasan nak on laptop…. Ini pun aku bantai update pake handphone… so tak leh lah nak, songel lebey2…

Aku nak tengok, siapa yang tak ada pendirian dan tak tahu apa sebenar nya yang dia mahu syaithon?!

Hahahaha…korang mesti ingat aku dah biyol…no, no, nehi… aku adalah normal dalam kebiyolan itu…

Ko tu bongok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>